2.2.2014

Ison lyhdyn uus paikka

Uudelle isolle lyhdylle löyty parempi paikka. Oli laatikoston päällä suorastaan vähän koominen. Ei kuulemma blogissa näyttäny yhtään niin isolle mitä luonnossa :D

Tuolla se mahtuu killuun mukavasti. Pikkukaveria mallailtiin viereen mutta toistaseks ei mun silmää miellyttäny Miehen ehdotukset. Mies laittais verholautaan mutta mun mielestä senkin pitäs tulla ihan katosta.
Sisällä patterivalot.

Verhoille pitää keksiä jotain…valokuvasta älysin justiinsa että nehän on ihan "kaljut" :D

10 kommenttia:

  1. Lyhty on kyllä ihana ja pattereilla toimivat valot kätevät. Minullakin on sellaiset, mutta olin ostanut vahingossa lilat. Ne on jotenkin koomiset, no ei ole ainakaan jouluiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saakin olla kyllä tarkkana kun niitä ostaa, mullakin monta kertaa ollu kädessä vaikka minkä väriset :D

      Poista
  2. On hieno lyhty. Mutta on hienot verholaudatkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Uus sohva kun tilattiin, niin pitä saada siihen sopivat verholaudat.

      Poista
  3. Hienot verholaudat! Ja niin on lyhtykin! Mullakin on useampia niitä patterivaloja, kun täällä on niin rajallisesti pistokepaikkoja. Ne on kivoja kun ei johdot roiku, mutta sen opin tänä jouluna että halppispatterita ei kannata ostaa.. ei kestäneet yli viikkoa kirkkaana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin rajalliset on meilläki. Ja saman oon huomannu. Äitellä oli pari kuukautta ulkona palanu hyvin, niin ei kyllä yhdetkään mulla sisällä niin kauan.

      Poista
  4. Kiva paikka lyhdylle. Noi verholaudat on ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Verholaudat on kyllä erittäin paljon munkin mieleen.

      Poista
  5. Onpas mahtavan kokoinen lyhty.

    Kestääkö valojen patterit miten kauan.En ole uskaltanut ostaa niitä kun oon jotenkin ajatellut että pattereita pitää vaihtaa koko ajan.

    Ja on hienot verholaudat minustakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en oo kyllä mitenkään seurannu kauan patterit kestää…osa on sellasia valoja, joissa on ajastin ja ne palaa 5 tuntia/pvä ja kestää tietenkin pitempään…osan pistän aina sillon tällön päälle kun muistan ja pois kanssa…jotkut mulla palaa yötä päivää ja useemman viikon ne palaa, mutta tosiaankin himmenee selvästi parissa viikossa, niinkun Karoliinakin sano. Ajaa kyllä mulla ihan asiansa kun pistorasioita on tosi vähän…ja ohan ne käteviä työntää purkkeihin yms kun ei tartte johtoja sen kummemmin viritellä :)

      Poista