14.6.2010

Tunnustuksia

Sanna-Pauliina laitteli mulle tämmösen mukavan tunnustuksen:

Kiitos vielä tosi paljon! :)

Laitan tän eteenpäin Marikalle, joka käy aina kommentoimassa mukavia ja jonka Muistelmia on kiva lukee!Harmi että kilometrejä on paaaljon välissä, luulen että tultas juttuun livenäkin :)

Samaan pläjäykseen Olivienokin muisti mua Aurinkoisilla terveisillä:
  

Kiitos Olivieno!

Ja minä haluan tämän myötä toivotella Aurinkoa päiviin:









Kaikkien teidän blogeista mää saan aurinkoa omiin päiviini. Kiitos! :)
Eteenpäin saa laittaa kuinka monelle haluaa, näyttää vaihtelevan miten kukin tekee.








6 kommenttia:

  1. Kiitos. <3 Aurinkoa päiviin myös sinulle. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sanna-Mari!Taas!! :D
    Oon muuten myös aatellut jo aikoja sitten,että saatettas tulla juttuun naamatustenkin...
    Jahka taas kerkiän niin yritän saada tuon tunnustuksen blogiini :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon! :) Kiva, jos mun blogi on saanu auringon paistamaan :) Ja kyllä sitä auringonpaistetta löytyy sunkin blogista!

    VastaaPoista
  4. Olkaapa hyvät leidit ja Kiitos :)

    VastaaPoista
  5. Minäkin back in business, kiitoos samoin!! :D

    VastaaPoista